Zwemmen

Zwemmen is een geweldige vorm van bewegen, erg gezond en veilig. En zo vlak bij baantjes trekken in de ochtend en een koffie op het terras in de ochtendzon! Hoe heerlijk is dat?

Beter een goede buur dan een verre vriend. SC EDS heeft een samenwerking met de buurman, Fletcher Avegoor en daarom kunnen mensen een abonnement nemen via de club en gebruik maken van het binnenzwembad en de sauna. Hoe mooi is dat! Het zwembad is een binnenzwembad, 1.40 diep en het is verwarmd. Het is dagelijks open vanaf 07.00 uur tot 22.00 uur. Je kunt elke dag zwemmen. Soms zijn er zwemlessen of is er onderhoud, dit wordt bij het bad aangegeven. Bij ieder bezoek geef je je abonnement bij de receptie af en na afloop ontvang je deze retour. Bij misbruik wordt de kaart ingehouden..

We hebben een jaarabonnement. Het seizoen start in september. Mocht je later instappen dan betaal je naar rato van het aantal maanden. Per kwartaal wordt de contributie afgeschreven.

• Jaarabonnement kost € 120,- en is geldig van september tot september.

Hoe gaat het in zijn werk?

1. Vul het inschrijfformulier in op deze site
  2. Lever een envelop met daarin een pasfoto in bij SC EDS in de brievenbus (binnen of buiten) of bij Laan van Avegoor 10 met je naam op de foto (of je oude abonnement)
  3. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van je inschrijving en pasfoto ligt je abonnement bij de receptie van Avegoor.

Is het ook voor kinderen?
In principe is het voor volwassenen. Kinderen met ouder is mogelijk.

Kunnen we ook van de sauna gebruik maken?
Ja, dat is mogelijk.

Is het zwembad altijd toegankelijk?
Nee, er is ook zwemles en er is een maximum aantal gasten (ook ivm corona) dus soms is het niet mogelijk. Zwemlessen staan aangegeven.

Is er toezicht?
Nee, er is geen toezicht. Het is op eigen risico.

Eventuele vragen kun je stellen aan Roel Roelfzema 06 43873327 of via de mail van SC EDS