Jeu de boules

Ben je op zoek naar een leuke manier om te ontspannen en te socializen bij EDS? Probeer dan eens onze jeu de boules baan! Dit Franse spel is leuk voor zowel beginners als gevorderden en biedt urenlang plezier.

Onze jeu de boules banen liggen naast de padelbaan en direct bij het terras van de kantine, omringd door groen. Hier kun je heerlijk genieten van de buitenlucht terwijl je jeu de boules speelt. Er is verlichting en we hebben een gezellige kantine waar je na afloop van een spelletje kunt bijkomen en socializen met vrienden en teamgenoten.

Kom langs en maak kennis met onze jeu de boules baan bij EDS. We hopen je snel te zien op ons terrein! Je kunt de baan gewoon gebruiken met je eigen materiaal. Als je een toernooi wilt houden of les wilt geven of anderszins, laat het ons weten via de mail of bel met Erik Hekkers 06 51 40 56 52. We hebben een verrijdbare bar met ballen en materiaal klaarstaan!

Wil je weten wat de spelregels zijn, neem dan eens een kijkje bij NLpetanque.

Lid worden van EDS

Ben jij op zoek naar een leuke manier om te sporten en te socializen in Ellecom? Word dan lid van EDS, de omni-sportvereniging die al sinds 1945 bestaat! Bij ons kun je voetballen, padellen, jeu de boulen, zwemmen, biljarten of boorcampen in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Onze club is bedoeld voor iedereen, ongeacht hun ervaring of vaardigheid. Bij EDS staat plezier en samenhorigheid voorop.

Word vandaag nog lid van EDS en maak deel uit van onze gemeenschap. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij onze club!

word nu lid van EDS