Bootcamp

Iedere woensdagavond van 19.00 – 20.00 verzorgt T.e.a.m. Smithfit onder leiding van Rodney Smith bootcamp lessen op en rond het terrein van SC EDS. In de zomer wordt er veel in het bos en de Havikerwaard getraind en in de winter in het dorp. De lessen zijn toegankelijk voor iedereen ongeacht het sportieve niveau. Doordat iedere basis oefening vele variaties kent, zal iedereen op zijn/haar niveau kunnen trainen. Normaliter verzorgt Rodney de trainingen zelf maar er zijn ook andere trainers van T.e.a.m. Smithfit met eigen specialiteiten zoals hardlopen, boksen en zelfs zumba. Hierdoor kunnen de lessen ook zeer gevarieerd zijn.

Bootcamp is een vorm van buitensporten die zich uitermate goed leent voor zogenaamde fullbody  workouts, waarbij je alle spiergroepen kan trainen. Zowel oefeningen gericht op conditie, kracht maar ook coördinatie en lenigheid komen aan bod. Pas op, door het speelse karakter van de lessen en de gezelligheid van groep kan dit heel verslavend werken.

Ook persoonlijke trajecten  of bijvoorbeeld bedrijfsbootcamp/ fitness behoren tot de mogelijkheden

Tel: 06-11163615 Website:  www.Teamsmithfit.nl
E-mail: Info@teamsmithfit.nl/Rodney@teamsmithfit.nl