Sportclub EDS gaat maar door

Vanaf het nieuwe sportseizoen hebben we een samenwerking met Veldman Sport en Stanno in Deventer. Veldman sport is sinds 1963 een sportzaak in Velp aan de Rozendaalselaan 7 en inmiddels een begrip. We bieden een online omgeving aan waar je kleding en materiaal kunt kopen. Bestel je dit voor 17.00 uur dan is het meestal de volgende dag al in huis en je kunt natuurlijk ook altijd de winkel bezoeken.

Leden krijgen 15% korting en bestel je als team (Via Falko Kuipers) krijg je zelfs 40% korting. 10% op alle aankopen worden overgemaakt aan de club. Hoe mooi is dat? Een win-win voor iedereen!

Het assortiment bestaat uit wedstrijdkleding voor voetbal, training en staf. En daarnaast uit rackets en kleding voor padel. Veldman sport kan bedrukken en voor teams en individuen van alles betekenen.

Klik op de afbeelding om naar de webshop te gaan.