Nieuw terras helemaal klaar

We zijn heel blij om aan te kondigen dat het nieuwe terras bij de kantine van EDS nu klaar is! Dit is een geweldige toevoeging aan onze club, waardoor leden en bezoekers kunnen genieten van een heerlijk hapje en drankje in de open lucht. Het terras is de perfecte plek om na een wedstrijd of training even bij te komen en te socializen met vrienden en teamgenoten. We hopen dat het nieuwe terras een welkome aanvulling is op onze club en we kijken ernaar uit om je er te zien genieten van alles wat het te bieden heeft. Proost op het nieuwe terras bij EDS!