Bij EDS geven ze voetballes!

De jeugd van onze club maakt een enorme ontwikkeling door. Dit zien we in een groeiend aantal jeugdleden, jeugdsponsoren en een enthousiaste jeugdcomissie die zich inzet voor de zichtbaarheid en leuke aktiviteiten voor onze jeugd. Ook sportief gezien timmeren een aantal teams aan de weg. Zo  hebben we een echt meidenteam, voetbalt ons jo-12 verdienstelijk in de tweede klas en ons jo-11 zelfs op het hoogste niveau van het jeugdvoetbal met als tegenstanders bijv de Graafschap.  ‘Bij EDS geven ze voetballes’, is dan ook een vaak gehoorde kreet. Ben jij tussen de 10 en 13 jaar oud? Wil jij ook voetballes en ervaren hoe leuk onze club is? Dan nodigen wij jou graag uit om dit op  8 en 15 juni te komen ervaren. Een mooi moment om kennis te maken met voetbal of juist nieuwe skills te leren of jouw skills te showen. Je kunt dan vanaf 18.30 komen mee trainen onder begeleiding van onze jeugdtrainers.
We zien je dan graag op de Eikenstraat in Ellecom.

Lid worden van EDS

Ben jij op zoek naar een leuke manier om te sporten en te socializen in Ellecom? Word dan lid van EDS, de omni-sportvereniging die al sinds 1945 bestaat! Bij ons kun je voetballen, padellen, jeu de boulen, zwemmen, biljarten of boorcampen in een gezellige en gemoedelijke sfeer. Onze club is bedoeld voor iedereen, ongeacht hun ervaring of vaardigheid. Bij EDS staat plezier en samenhorigheid voorop.

Word vandaag nog lid van EDS en maak deel uit van onze gemeenschap. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij onze club!

word nu lid van EDS